Завдання ЦМО вчителів природничо-математичного напрямку

1.Детально ознайомитися із джерелами інформації.
2. Дати відповіді на  запитання  щодо впровадження закону України «Про освіту» та реалізації Концепції Нової української школи (оформити Google -презентацію,   розмістити посилання на неї на віртуальній дошці):
2.1.Яка мета та головні компоненти Концепції нової української школи?
2.2.  В чому заключаєтьсякомпетентнісний підхід  та які сутнісні ознаки компетентності. Які ключові компетентності викладені в Конценції НУШ?
2.3.В чому заключається педагогіка партнерства?
2.4. В чому заключається особистісно-орієнтована модель навчання. Які  ідеї  дитиноцентримувикладеня в Концепції НУШ?
2.5.Які орієнтири покладені в основу формування  загальноосвітніх цінностей?
2.6. Які особливості організації навчального процесу в НУШ згідно з новою структурою?

3.Розмістити на віртуальній дошці «Реалізація Концепції Нової української школи вчителями циклового методичного - об’єднання вчителів природничих дисциплін» матеріали з практики роботи в контексті впровадження освітніх інновацій. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий