Завдання ЦМО вчителів суспільно-гуманітарного напрямку

1.Детально ознайомитися із джерелами інформації.
2. Дати відповіді на  запитання  щодо впровадження закону України «Про освіту» та реалізації Концепції Нової української школи (оформити Google -презентацію, розмістити посилання на ній на віртуальній дошці):
 2.1. Що таке  інтеграція, інтегроване навчання?
2.2. Як визначається поняття  «міжпредметна компетентність», «міжпредметна інтеграція»?
2.2. Які етапи реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання?
2.3. Які бувають міжпредметні зв’язки, коли вони здійснюються?
2.4.Які переваги інтегрованого навчання?
2.5. В чому суть технології критичного мислення. Які стратегії розвитку критичного мислення є ефективними в застосуванні?
2.6.В чому заклечається діяльнісний підхід у навчанні?
3.Розмістити на віртуальній дошці «Реалізація Концепції Нової української школи вчителями циклового методичного - об’єднання вчителів суспільно – гуманітарних дисциплін» матеріали з практики роботи в контексті впровадження освітніх інновацій. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий