1. Детально ознайомитися із джерелами
інформації.
2. Дати відповіді на запитання щодо впровадження закону України «Про освіту» та реалізації Концепції
Нової української школи
(оформити Google - презентацію, розмістити посилання на ній на віртуальній дошці):
(оформити Google - презентацію, розмістити посилання на ній на віртуальній дошці):
2.1 Які особливості організації педагогіки партнерства з батьками через
основні шляхи співпраці: спілкування (формальне і неформальне спілкування,
організацію батьківських зборів, індивідуальні зустрічі з батьками, інші форми
спілкування, створення батьківської кімнати)?
2.2.Які особливості
організації педагогіки партнерства з
батьками через основні шляхи співпраці: залучення батьків до освітнього
процесу (переваги співпраці вчителя та батьків, батьки як помічники вчителя)?
2.3.Який вплив на емоційний
стан та поведінку дитини є початок
навчання у школі?
2.4.Яка роль вчителя у
формуванні психологічно - безпечного середовища?
2.5 Дайте поняття «інклюзивна освіта», «діти з
особливими освітніми потребами».
2.6.
Які особливості організації освітнього процесу, якщо у класі є дитина з
особливими освітніми потребами?
3.Розмістити на віртуальній
дошці «Реалізація Концепції Нової української школи вчителями циклового
методичного - об’єднаннякласних керівників» матеріали з практики роботи в
контексті впровадження освітніх інновацій.
Комментариев нет:
Отправить комментарий