Завдання ШМО класних керівників 5-11-х класів

1. Детально ознайомитися із джерелами інформації.
2. Дати відповіді на  запитання  щодо впровадження закону України «Про освіту» та реалізації Концепції Нової української школи
 (оформити Google - презентацію, розмістити посилання на ній на віртуальній дошці):
2.1 Які особливості організації  педагогіки партнерства з батьками через основні шляхи співпраці: спілкування (формальне і неформальне спілкування, організацію батьківських зборів, індивідуальні зустрічі з батьками, інші форми спілкування, створення батьківської кімнати)?
2.2.Які особливості організації  педагогіки партнерства з батьками через основні шляхи співпраці: залучення батьків до освітнього процесу (переваги співпраці вчителя та батьків, батьки як помічники вчителя)?
2.3.Який вплив на емоційний стан та поведінку дитини  є початок навчання у школі?
2.4.Яка роль вчителя у формуванні психологічно - безпечного середовища?
2.5 Дайте поняття «інклюзивна освіта», «діти з особливими освітніми потребами».
2.6. Які особливості організації освітнього процесу, якщо у класі є дитина з особливими освітніми потребами?

3.Розмістити на віртуальній дошці «Реалізація Концепції Нової української школи вчителями циклового методичного - об’єднаннякласних керівників» матеріали з практики роботи в контексті впровадження освітніх інновацій.

Комментариев нет:

Отправить комментарий