1.Детально ознайомитися із джерелами
інформації.
2. Дати відповіді на запитання
щодо впровадження закону України «Про освіту» та реалізації Концепції
Нової української школи (оформити Google -презентацію, розмістити посилання на неї на віртуальній дошці):
2.1.Яка
мета та головні компоненти Концепції нової української школи?
2.2.
В чому заключається компетентнісний
підхід та які сутнісні ознаки компетентності.
Які ключові компетентності викладені в Конценції НУШ?
2.3.В
чому заключається педагогіка партнерства?
2.4.
В чому заключається особистісно-орієнтована модель навчання. Які ідеї
дитиноцентримувикладеня в Концепції НУШ?
2.5.Які
орієнтири покладені в основу формування
загальноосвітніх цінностей?
2.6.
Які особливості організації навчального процесу в НУШ згідно з новою
структурою?
3.Розмістити на віртуальній
дошці «Реалізація Концепції Нової української школи вчителями циклового
методичного - об’єднання вчителів природничих дисциплін» матеріали з практики
роботи в контексті впровадження освітніх інновацій.
Комментариев нет:
Отправить комментарий